SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

קידום אתרים - תהליך קידום האתר

בseo-classic מאמינים בשקיפות מלא לבעל האתר בכל תהליך העבודה ולכן מוצגת לכם כאן תהליך עבודה סטנדרטי לקידום אתר, שמו לב שבכל סיום שלב מקבל הלקוח דוח שמסביר מה נעשה באתר עד עכשיו ומה יש לעשות להמשך תהליך הקידום האתר.

קליטת האתר:
בדיקת כמות דפים, קישורים,בדיקת קידום פסול ובדיקת המתחרים כללית.
בשלב זה הלקוח מקבל דוח מצב על האתר נכון לרגע קבלתו אלינו.

תחילת עבודה על האתר:
שלב זה תתקיים פגישה עם בעלי האתר ואנשי השיווק כדי להבין לעומק את עיסוק החברה והמוצרים למכירה. לאחר הפגישה תתבצע בדיקת מילות המפתח שהתקבלו מהפגישה ובדיקת מילות מפתח נוספות שיכולות להתאים.
בדיקת עשר עד עשרים המתחרים בתוצאות החיפוש .
תהליך זה נותן לנו הרבה מאוד הבנה על הענף המדובר ומעצמי הקידום של המתחרים.

אופטימיזציה למבנה האתר:
בדיקת קישורים באתר, בדיקת משקל הדפים באתר, בדיקת מיקום האתר במנועי החיפוש (לפי מילות מפתח) בשלב זה הלקוח מקבל דוח אופטימיזציה מבנה.

עבודה שוטפת:
  • רישום באינדקסים.
  • מעקב / החלפת / הוספת קישורים.
  • הפצת מאמרים באינטרנט הכוללים קישור לאתר.
  • בניית מפת אתר.
  • בתחילת כל חודש יקבל הלקוח דוח על מצב האתר, פעולות שוטפות שהתבצעו בחודש הקודם ופעולות ותיקונים שצריך לבצע להמשך הקידום.

תהליך קידום אתרים מפורט

להזכירכם מדובר בתהליך קידום אתרים אורגני אשר בא לקדם את האתר בתוצאות הטביעות של מנועי החיפוש.


קידום אתרים על ידי מקדם אתרים מוסמך יכלול את השלבים הבאים:

קליטת האתר – איסוף מידע

בשלב זה אנחנו אוספים את כל המידע אודות האתר שאותו קיבלנו לקידום במנועי החיפוש, אוספים מידע אודות אתרים מתחרים (מתחרים על אותם מילות מפתח), פגישה עם בעל האתר, ניתוח דוחות קיימים של האתר והשוואה בין האתר לבין האתרים המתחרים.


בדיקת מילות מפתח

לצערי רוב מקדמי האתרים מדלגים על השלב הכול כך חשוב ומקבלים את מה שבעל האתר אומר להם כמובן מאליו או כדי לחסוך זמן עבודה יקר .
בדיקת מילות מפתח הוא תהליך אשר ממקד אותנו בסופו של דבר לרשימה של מילות מפתח הטובות ביותר לנושא של האתר. בבדיקה זאת אנחנו בודקים את התחרות על כל מילת מפתח, מילים נרדפות ומנסים להבין את התנהגות הגולשים בנושא האתר.
בדיקת מילות המפתח חשובה כל כך מכיוון שתהליך קידום האתרים לוקח מספר חודשים עד שנה במידה וקידמנו מילת מפתח לא נכונה בזבזנו הרבה זמן והרבה כסף לבעל האתר שצריך שוב לקדם את האתר במילות המפתח הנכונות.


אופטימיזציית מבנה

בשלב זה של הקידום בודקים את מבנה האתר (קוד האתר), בדיקת הקישורים בין דפי האתר, זמן טעינת האתרוהאם מנועי החיפוש מצליחים להגיע לכל דפי האתר? קחו לדוגמא אתר שדף הבית שלו רשום בקוד לא תקין שלא מאפשר לרובוטים של מנועי החיפוש להגיע לכל הדפים באתר, ובדפים אלה יש מידע חיוני לגולשים אך מנועי החיפוש לא יציגו את האתר שלכם בתוצאות החיפוש כי הם לא יודעים שמידע זה נמצא שם. תפקידו של מקדם האתרים הוא לבדוק כי מנועי החיפוש מכירים כל דף ודף באתר שלכם וזרימת הרובוט באתר תקינה ומהירה.


אופטימיזציית תוכן

שלב זה אנו בודקים ומתקנים את תוכן האתר כדי להתאים אותו למנועי החיפוש בלי לפגוע באיכות התוכן למבקר באתר. ניצור תוכן איכותי בדפי האתר תוך כדי הדגשים למילות המפתח לקידום. אחת הבעיות הגדולות שקימות באתר היא שהתוכן מעביר את המסר הנכון לקורא אך לא לרובוטים של מנועי החיפוש, במידה וזה המצב האתר לא יופיע בתוצאות חיפוש נכונות.


פרסום האתר

פרסום האתר ורישום באתרי אינדקסים חשובים. במקרה של אתר חדש, להציג את האתר למנועי החיפוש השונים שיכירו בו וישלחו את הרובוטים לאנדקס של דפי האתר.


קישורים

בניית מערך קישורים נכון ואיכותי.
כל אתר זקוק לקישורים איכותיים כדי לשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש. ככל שיש יותר אתרים באותו תחום שיקשרו לאתר אותו אנו מקדמים ישתפר המיקום בתוצאות החיפוש. שלב זה הוא שלב מאוד קשה בקידום אתרים ומצריך זיהוי של אתרים מתאימים והוצאת קישור לאתר אותו אנו מקדמים.
מנועי החיפוש יודעים לזהות החלפות קישורים ישירים ולא מכירים בקישור מסוג זה כקישור איכותי .
כל ששת השלבים האלה לוקחים סדר גודל של ארבע עד שישה חודשים. שלבים אלה בקידום אתרים תלויים גם בזמינות בעל האתר, חברת בנית האתרים וכמובן גודל האתר וכמות מילות המפתח לקידום.


תחזוקה שוטפת

קידום אתרים מחייב מעקב יום יומי באתר

  • אחרי ביצוע השלבים הראשונים של קידום אתרים מנועי החיפוש יסרקו את האתר שוב. על מקדם האתרים לעקוב אחר סריקות אלה ולנתח את השינויים בדוחות, לעדכן ולשפר דפים באתר עד להגעה לתוצאה הרצויה.
  • אין לשכוח כי גם אתרים מתחרים מבצעים קידום אתרים ולכן על מקדם האתרים לבחון לא רק את האתר אותו הוא מקדם אלה גם את האתרים המתחרים, ללא טיפול קבוע בקידום ושיפור האתר, יצליחו האתרים המתחרים להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש והאתר שלכם ירד בהדרגה כי מבחינת מנועי החיפוש הוא יהיה פחות רלוונטי לגולשים.
  • יש להוסיף, לשנות ולהרחיב את התוכן הקיים באתר כל הזמן. אך חשוב מכך יש לדאוג שהתוכן נשאר נכון ומותאם למילות המפתח. יש לדאוג לבצע אופטימיזציית תוכן לכל שינוי באתר, במידה ונוספו דפים חדשים לאתר יש לדאוג כי משקלי הדפים נשארו נכונים והקישורים הפנמיים באתר תקנים.
  • יש לבצע מעקב אחרי הקישורים הנכנסים לאתר. להוסיף באופן קבוע קישורים נוספים ולנסות להשיג עוד ועוד קישורים איכותיים לאתר.
  • מנועי החיפוש משנים ומשפרים את אלוגריתמים שלהם מידי פעם ומתאימים אותם למציאות העכשווית, שינוים אלה יכולים לגרום לשוני גם בתוצאות החיפוש, תפקידו של מקדם האתרים הוא לעקוב אחרי שינוים אלה להתאים ולעדכן את האתר בהתאם.

לאחר תהליך קידום אתרים ראשוני שעורך סדר גודל של שנה, נמליץ לכם להישאר איתנו על בסיס של חבילת שימור ותחזוקה הכוללת את כל הסעיפים בתחזוקת אתר כדי לשמור על מיקומכם בתוצאות החיפוש.


לשרותכם תמיד
ובהצלחה לכולם


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו

  מאמרים