SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

שימוש ברשתות חברתיות

קידום אתרים מתבסס על כתיבת מאמרים, בלוגים, שימוש בפייסבוק וכו'. התהליך של הקידום נעשה בהתאם לאלגוריתמים שגוגל מפרסמת או מה שמומחים בתחום הצליחו לפענח במשך השנים. רק כך חברות קידום האתרים מתעדכנות ומתאימות עצמן ומצליחות לדעת כיצד לקדם אתר כזה או אחר גבוהה במנועי החיפוש. מסתבר כי אחד האלגוריתמים שגוגל מסתמכת עליהם לאחרונה הינו שימוש ברשתות חברתיות והמלצות של אנשים על מוצר כזה או אחר כמדד לאמינות.


הסתמכות על מדדים חברתיים

הסיבה שגוגל בחרה להסתמך על רשתות חברתיות הינה מתוך התפיסה כי אנשים אשר ממליצים מתוך דף הפייסבוק שלהם או מפורומים שונים, אכן מתבססים על ידע וניסיון. מדובר בהמלצות שאינן אישיות בלבד אלא חברתיות, מה שמגביר את האמינות שלהן. מסתבר ש- 7% מהגורמים אשר משפיעים על מנועי החיפוש האורגני מסתמכים על מדדים חברתיים בלבד ורשתות חברתיות.


הבעייתיות של גוגל

אבל, מה שגוגל לא לקחה בחשבון זו העובדה כי חברות קידום אתרים יכולות לנצל זאת לטובתן הבלעדית. לגוגל אין שליטה על המידע המועבר דרך הרשת החברתית וכך ניתן לשתול בקלות יחסית מידע מזויף. מידע זה אומנם מקל על עבודת מקדמי האתרים, אך יכול להוריד בקלות את האמינות של כל המלצה והלצה, מה שגוגל מנסה להימנע כל הזמן על מנת לשמר איכות ומקצועיות אל מול מתחריה
בנוסף, באמצעות שיטה זו המלצות אישיות של חברות קטנות נאבדות בתוך חברות ועסקים גדולים המשקיעים כסף תמורת קידום אתרים. כך, נמנעת תחרות חופשית ואמינה המשקפת לגולשים מידע אמין ונכון כל העת. במקרים כאלה הגולשים מקבלים מידע זמין רק מחברות בעלות אמצעים כספיים לממן זאת ועל מנת לקבל מידע מחברות נוספות על הגולש להשקיע ולחפש, מה שרשת גוגל מנסה להימנע ממנו כמובן.


פתרון הקסם של גוגל

לכן, גוגל פתחה במלחמה והביאה את גוגל פלוס. רשת חברתית חלופית לפייסבוק או רשתות אחרות. אומנם גוגל ניסתה בעבר להביא לעולם רשת חברתית חלופית ונכשלה, אך גוגל פלוס נראה כמו מוצר שהולך להישאר לפחות בזמן הקרוב.
גוגל פלוס מאפשרת לגולש ליהנות משיחות ועידה, ווידאו, תחלופה של תמונות, פורומים שיחות, הזמנת אנשים למעגלים החברתיים השונים ועוד, תוך שליטה של חברת גוגל על מה שמתרחש בתוך הרשת החברתית הבלעדית שלה.
ככל שיהיו יותר גולשים המשתמשים בגוגל פלוס ובמוצרים השונים שגוגל מציעה (כמו העובדה שבעתיד הקרוב התחברות לג'ימייל תהווה התחברות מיידית לגוגל פלוס האישי שלך), כך היא מרוויחה הישארות ארוכת טווח יותר של הלקוחות שלה וגם כמובן פיקוח צמוד יותר על הנעשה בתחום קידום באמצעות הרשתות החברתיות. פיקוח זה יכול לייצר אמינות גבוהה יותר להמלצות הנעשות מתוך הרשתות החברתיות וכמובן לייצר רווחים גבוהים יותר לחברה.


ניצול גוגל פלוס למטרות קידום אתרים

לכן, חשוב לקחת בחשבון בשלב זה של קידום אתרים ולהבין כי המלצות בלתי אמינות לא יישארו לאורך זמן. כדאי ללמוד לעומק את היתרונות של גוגל פלוס ולנצל אותם למטרות קידום העסק. רק כך ניתן להצליח להמשיך לבצע קידום אתרים באופן מובהק ונכון.

אומנם גוגל פלוס עדיין בחיתוליו ויצא לשוק רק לפני כמה חודשים, אך לפי כל ההבטחות מדובר במוצר שאי להתעלם ממנו בקלות. גוגל מעוניינים להגדיל את השליטה שלהם וגם כמובן להגדיל את נתח הגולשים והמשתמשים במוצרים של החברה כל העת, עובדה שמגבירה את רווחי החברה.

לכן, בהחלט מומלץ להעמיק וללמוד כיצד גוגל פלוס משפיע וישפיע על תחום של קידום אתרים באינטרנט.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו