SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

קידום אתר באמצעות כותרות

מקדם אתרים שמנהל פרויקט של קידום אתר כלשהו, אתר מכל תחום ובכל נושא, מוכרח להשים את לבו על הכותרות של האתר, ישנם שלש כותרות באתרי אינטרנט, קידום אתר אינו אפשרי אם המקדם אתרים אינו משקיע זמן ומחשבה מרובה בעריכת כותרות האתר באופן הטוב ביותר ולכן סאו קלאסיק נותנת תשומת לב רבה לכותרות האתר.

לכל הדעות, קידום אתר צריך להתחיל בתכנון ההיררכיה של האתר, אילו עמודים הם עיקריים ואילו הם פחות, והשלב השני בפרויקט קידום אתר הוא תכנון ההיררכיה של העמודים עצמם, כלומר המבנה שלהם. בתכנון המבנה של העמודים באתר, יש לתכנן יותר מכל את הכותרות בעמוד, היכן תהיה הכותרת של האתר ביחס לעמוד והיכן תהיה הכותרת הראשית של העמוד ביחס לתוכן העמוד והיכן ניתן למקם את הכותרות המשניות של האתר, שאלות אלו ודומיהם הן השאלות הראשונות שצריך לחשוב עליהם מקדם אתרים כאשר הוא ניגש לפרויקט של קידום אתר. הכותרת החשובה ביותר בעמוד היא כותרת שאינה מקבלת תשומת לב רבה מהגולשים ולרוב, הגולשים אינם רואים את הכותרת הזאת.

כותרת זאת נקראת Page Title כלומר כותרת עמוד (בישראל, מקדמי אתרים קוראים לכותרת זאת "כותרת דפדפן") והיא נמצאת בכותרת החלון של הדפדפן.

הכותרת עמוד היא הכותרת המשמעותית ביותר בכל פרויקט קידום אתר ויש לנקוט בזהירות רבה כאשר מנסחים כותרת זאת מכיוון שכפי שהיא מועילה כך היא יכולה גם להזיק לקידום האתר.

ישנם שלש דרכים להשתמש בכותרת עמוד (Page Title), האחת קידום אתר, השני הגדלת תנועה ממנועי חיפוש והשלישי מיתוג.

קידום אתר באמצעות כותרת עמוד נעשה על ידי הכנסת מילות מפתח חשובות בכותרת ויש להיזהר היטב שלא לעשות שני כותרות זהות (שנראות מועתקות) לשני עמודים שונים.

בנוסף, ניתן גם להגדיל את התנועה לאתר באמצעות כותרת העמוד וזאת על ידי הכנסת תיאורים מעניינים ומפתים בכותרת העמוד שיפתו את הגולש להיכנס לאתר.

וגם למיתוג ניתן לנצל את כותרת העמוד על ידי הכנסת שם המותג של החברה בכל כותרת עמוד ובכל פעם שיעלה האתר במנועי החיפוש, גולשים ייחשפו למותג.

קידום אתר על פי סאו קלאסיק נעשה על ידי עריכת כותרות בשיטה מיוחדת אשר אנו משתמשים בה לקידום כל לקוחותינו והיא מוכחת כמועילה בכל האתרים אשר קידמנו עם השיטה הזאת לעריכת כותרות האתר.

אף על פי כן, סאו קלאסיק אינה מזניחה את ההיבט השיווקי של האתר, וזאת לא רק בגלל תפקיד האתר למכור אלא גם בגלל שכותרות שיווקיות ומעניינים גם מקדמות את האתר מכיוון שתנועה רבה יותר של גולשים ואחוזי לחיצות גבוהים יותר על האתר במנועי חיפוש שונים (ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל) מקדמים את האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש.



אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו