SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

קידום אתרים – שימוש נכון במילות מפתח

קידום אתרים מוצלח וטוב זהו קידום המבוסס על שימוש מוקפד ונכון במילות המפתח המושתלות בתוך המאמרים הכתובים. לא כולם יודעים או מבינים מהו שימוש נכון במילות המפתח והתוצאה הינה השקעה מרובה בזמן וכסף עם תוצאות דירוג נמוכות יחסית. אין טעם להשקיע כסף רב ולכתוב עשרות מאמרים שונים ללא שנראים תוצאות מעשיות בשטח. מחקר והבנה בתחום מילות המפתח יכול לשדרג רבות ולהביא להצלחת קידום האתר שלך באופן עקבי ושיטתי.



קידום אתרים - מספר ביטויים במקביל

קידום אתרים מוצלח הינו קידום שמתבסס על מספר מילות מפתח במקביל ואינו מתמקד בשניים שלושה ביטויים בלבד. אומנם יותר קל להתמקד במספר מועט של מילות מפתח, אך התוצאה הינה קידום שלאו דווקא מייצר הנעה לפעולה. בעל האתר אינו מרוויח את האנשים הרבים המחפשים את המוצר שלו תחת ביטויי משנה שהם לאו דווקא הביטויים המקודמים באתר. כתוצאה מכך הוא מפסיד לקוחות רבים ואינו מקבל את מירב התוצאות שהוא יכול להניב מהאתר שלו.
לעומת זאת, קידום אתרים המתבסס על ביטויים שונים יכול להרוויח אחוז גבוהה יותר של גולשים וכמובן עלייה בכמות הכניסות לאתר במהלך החודש. אומנם מדובר בקידום אשר אינו ממוקד באופן מובהק אך הוא בהחלט מביא תוצאות שאין להתעלם מהם.

צפיפות מותאמת

צפיפות מילות מפתח נכונה הינה תנאי מקדים עבור קידום אתרים טוב. אם בעבר הנטייה הייתה לדחוף כמה שיותר מילות מפתח במאמר אחד, כיום לאחר עדכון פנדה האחרון הדגש העיקרי הינו על איכות תוכן מקצועי ומותאם. מתוך כך, גוגל מקפידים על צפיפות מילות מפתח נכונה, אחרת מאמרים יכולים להיפסל ולא להיות מקודמים. למשל, מומלץ על ביטוי של מילת מפתח המורכבת משני מילים לשתול 6 פעמים במאמר ולא מעבר לכך על מנת לבצע קידום אתרים באופן נכון ומותאם. ההקפדה על אחוז צפיפות מילות המפתח בתחום של קידום אתרים הינה משמעותית ביותר. יש חברות אשר עדיין משתדלות "לדחוף" כמה שיותרר מילים בתוך במאמר בודד אחד מה שמייצר את המאמר לא אמין ופחות מקצועי. מאמרים כאלו אינן מושכים לקריאה ומורידים מאיכות הכתיבה. חשוב לשים לב כי חברת קידום האתרים מבינה ויודעת מהו אחוז צפיפות מילות המפתח המתאים עבורך.


שימוש בביטויים ארוכים

לעיתים אנשים נמנעים ממילות מפתח המורכבות משלוש מילים, זאת בשל המורכבות לשלב אותן בתוך המאמר. אבל, אנשים רבים נוטים להקליד במילות חיפוש ביטויים המורכבים משלוש מילים וההימנעות מקידום מילות מפתח אלו מעכבת את קידום האתר. קידום אתרים המתבסס על מילות מפתח ארוכות יכול להשיג גולשים רבים בקלות יחסית ולהרחיב את נתח מילות החיפוש שקידום האתר מבוסס עליהן.
ביטויים ארוכים הם לרוב ביטויים שקל לקדם יחסית משום שאין עליהם תחרות מרובה. כך ניתן להשיג תוצאות בצורה מהירה יותר ולהשיג גולשים נוספים. אומנם לא מדובר בנפח גולשים גבוהה, אך שילוב בין ביטויים מרכזיים ומשניים יכול להביא להצלחה גבוה יותר מאשר מיקוד בביטויים צרים בלבד. חשוב להבין שאתר צריך להיות מקודם נכון ונשען על ביטויים מוצלחים, שהמאמרים הנכתבים בהתאם למילים אלו צריכים להיות כתובים בצורה מעניינת ומקצועית (בעיקר אם הם מאמרים הנכתבים לתוך אתר האינטרנט של החברה).
ההיצמדות לכללים אלו ורבים אחרים הופכת את השימוש במילות המפתח למטרות קידום האתר למוצלחות ביותר. כך, ניתן לראות באופן עקבי עלייה מתמדת בקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש השונים. ללא הבנה ושימוש נכון בביטויים אלו, כל השקעת האנרגיה וכתיבת המאמרים יכולה לרדת לטמיון.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו