SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

קידום אתרים - מה חשוב לדעת?

תחום של קידום אתרים זהו תחום מורכב שהולך ומתפתח בהתאם לעדכונים והשינויים שחברת גוגל מבצעת באלגוריתם שלה. אומנם לא כל האלגוריתם פוענח באופן בו ניתן לדעת במדויק מהם המשתנים שבזכותם אתר אחד מקודם יותר מאתר אחר, אך רב הנסתר על הגלוי.

למשל, ידוע כי קידום אתרים באמצעות הכנסת מילות מפתח שונות בתוך מאמרים ובלוגים יכולה לסייע רבות לקדם את האתר באופן אורגני. מאמר זה יסביר באופן כללי למה חשוב לשים לב כאשר נכנסים לתחום קידום אתרים והיכן כדי להשקיע את הכסף על מנת שיהיה אפשר לראות תוצאות באופן מדוד ומוצלח.


הקפדה על מילות מפתח

אחד התנאים המקדימים והידועים בתחום של קידום אתרים הינו הקפדה על ביטויים מוצלחים בעלי נפח חיפוש גבוה, אך שהתחרות על ביטויים אלו אינה קשה מדי וכמובן הקפדה על צפיפות מילות מפתח.
חשוב שמקדם האתר ישים לב כי הוא בוחר את המילים הנכונות, ניתן לעשות זאת באמצעות כלי מילות החיפוש של גוגל וכך לדעת במדויק מהו נפח אחוז החיפוש עבור מילה כזו או אחרת ולבחור באופן פשוט את מילות המפתח הנכונות.>br> לא רק בחירת המילים חשובה, יש דגש על בחירת מאמרים שימשכו את הגולשים ויהיו כתובים בצורה מעניינת ושונה. הכתיבה צריכה להיות מותאמת לאינטרנט, אך מביאה ידע עובדתי והמלצות שימשכו את הגולש להישאר ולקרוא. השילוב בין מאמרים איכותיים ומילות מפתח ספציפיות מקדם ומשווק את אתר האינטרנט בצורה טובה.


שימוש בppc - בצורה מושכלת

 

קידום אתרים יכול להתבצע באופן אורגני או באופן ממומן. במידה ובוחרים בקידום ממומן יש לבחור ביטויים מסוימים שתחת ביטויים אלו האתר שלכם יופיע ראשון באופן אוטומטי במנוע החיפוש של גוגל. מדובר בדרך מהירה ופשוטה להיראות ולבלוט.

אבל, גם קידום באמצעות PPC חייב להיות בצורה חכמה ונכונה. יש לשים לב כי הביטויים שנבחרים הם הביטויים הטובים ביותר מצד אחד ומצד שני התשלום עבור כל לחיצה אינו גבוהה מדי.

חשוב לעקוב באופן צמוד ולהסתכל בגרף המצביע על כמות כניסת גולשים ביום לאתר וכמה אנשים ביצעו פעולה ממשית דרך האתר. במידה ויש תנועה גבוהה באתר ויחס המרה בהתאם, סימן שהתשלום עבור קידום ממומן שווה זאת.
אבל, לא תמיד תנועה מצביעה על הצלחה, אנשים יכולים להיכנס לאתר אך השאלה הינה האם הם ביצעו פעולה ממשית כמו יצירת קשר או קנייה? במידה ויחס ההמרה נמוך או אין תנועה מאסיבית באתר כדאי לשים לב ולראות מה אינו נעשה נכון בתהליך הקידום.

גוגל פיתחה טבלאות וגרפים רבים שיכולים לשקף בקלות לכל אדם את כמות הכניסות היומיות, שבועיות ואף חודשיות לאתר. ניתן לראות כמה זמן נשארו באתר ואף לאיזה עמוד היו הכי הרבה כניסות. חשוב לפענח נתונים אלו וללמוד מהם מה מושך את הגולשים שלכם להיכנס לאתר, כך האתר יקודם בצורה טובה יותר.


פתיחת בלוג

 

אפשרות נוספת שניתן לעשות למטרה של קידום אתרים הינה פתיחת בלוג. בלוג זהו דף אינטרנט שלרוב קטן בנפחו מאתר אינטרנט וגם קל יותר. היתרון של בלוג הינו בנגישות והקלילות שלו וכמובן בצורה האישית והאינטימית שהוא פונה לאנשים.
בלוג אשר מתוחזק היטב, נותן מענה ללקוחות באופן מהיר ושולח קישורים ומאמרים לאתר האינטרנט של החברה הינו בלוג אשר יכול לסייע רבות בתחום של קידום אתרים. בנוסף, הוא יכול להיות דף פרסומי המעניק מידע על מבצעים והנחות, ניתן באמצעות הבלוג לשווק ולהדגיש את יתרונות העסק וכך להשיג לקוחות דרך האינטרנט בשני ערוצים מקבילים: אתר אינטרנט ובלוג.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו