SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

השפעת גוגל פלוס על קידום אתרים

רשת גוגל שיווקה ביולי האחרון את הרשת החברתית החדשה שלה גוגל פלוס, אשר בניגוד לרשתות חברתיות אחרות שרשת גוגל ניסתה לשווק בעבר וכשלו (כדוגמת באזז) נראה כי גוגל פלוס אכן הולכת להישאר ולתפוס תאוצה. לכן, קידום אתרים המתבסס על מנוע החיפוש של גוגל חייב להיות מעודכן כל העת על מנת להצליח בתחום הקידום, זאת משום שהתוספת המבורכת של גוגל יכולה להשפיע אף היא על תחום הקידום ולשנות אותו.


מהו גוגל פלוס?

 

על מנת להבין כיצד גוגל פלוס עלול להשפיע על התחום של קידום אתרים ראשית חשוב להבין מהו גוגל פלוס. מדובר ברשת חברתית המתחרה בפייסבוק בה אנשים יכולים לשתף, להעלות תמונות, לצ'וטט, להמליץ, לדון בפורומים חברתיים ועוד. גוגל פלוס זוהי רשת חברתית חלופית אשר לטענת גוגל הינה משודרגת ונוחה יותר מרשתות חברתיות אחרות הקיימות כבר בשוק.

חברת גוגל השקיעה רבות על מנת שהתפעול של גוגל פלוס יהיה נוח וזמין מכל מקום, שתהלך השיתוף והעלאת הקבצים יהיה פשוט וקל והכי חשוב שיהיה שינוי בין מה שרשת פייסבוק מציעה לציבור הגולשים לעומת מה שגוגל פלוס. אם כך, מה היתרונות הבולטים של גוגל פלוס לעומת פייסבוק?


יתרונות

בניגוד לפייסבוק בו כולם מוגדרים "חברים" והפרטיות של אנשים פעמים רבות אינה נלקחת בחשבון, גוגל פלוס מציעה חלופה של מעגלי אנשים. זאת מתוך ההבנה כי יש מעגלים שונים בחיינו: מעגלי משפחה, חברים, לקוחות וכו'. באמצעות יצירת מעגלים שונים קל יותר לפקח על האנשים הנכנסים ויוצאים מהגוגל פלוס הפרטי שלך ועדיין להישאר מעודכן.

בנוסף, גוגל פלוס מאפשרת באופן נוח לדבר ולראות אחד את השני בווידיאו. אומנם פייסבוק משתפת פעולה עם חברת סקייפ על מנת להצליח להציע חלופה דומה, אך אין מדובר באותה הנוחות והמקצועיות שגוגל פלוס מציעה.

מלבד זאת, גוגל פלוס אינה מנסה להחליף מוצר אחר שלה אלא משתלבת בתוכו, כך למעשה הגולש אינו צריך להתנתק מהג'ימייל על מנת להתעדכן מה מתרחש בגוגל פלוס שלו. הנוחות שחברת גוגל מציעה באמצעות כך הינה מרבית, מה שעלול להגביר את השימוש ברשת חברתית זו.


כיצד גוגל פלוס משפיע על קידום אתרים?

קידום אתרים מתבסס הרבה על מנוע החיפוש של גוגל, לכן התוספת של גוגל פלוס משנה את פני המשחק. חשוב לדעת שבאמצעות גוגל פלוס יש לגוגל פיקוח רב יותר על הנעשה בתחום הרשתות החברתיות ומתוך כך על ההמלצות הנעשות דרכם. לכן, סביר להניח כי חברות קידום המבוססות על לינקים והמלצות לאתרים שונים יצטרכו להתאים עצמן מחדש.

בנוסף, מאחר וסימון הפלוס הופך את האתר למומלץ, החיפוש של אותה מילה בפעם הבאה יהיה בדירוג גבוהה יותר, מה שבהחלט משפיע על תחום קידום אתרים באינטרנט. עוד מוקדם להגיד עד כמה גוגל פלוס תשפיע על התחום של קידום אתרים, אך בהחלט ניתן לדעת כי השפעתו הולכת ותופסת כבר היום ומומלץ להתעדכן.

התחום של קידום אתרים משתנה ומתעדכן, על מנת להצליח להיות מקצועיים ולהישאר בתחום חשוב להתעדכן כל העת בשינויים שחברת גוגל מבצעת ומפרסמת מעת לעת. גוגל פלוס אומנם יכול להוות שינוי משמעותי אך הוא אינו היחיד, גוגל מקפידה כל העת לשדרג ולשנות את המשתנים אשר משפיעים על תחום הקידום וזאת על מנת שתוכל ליהנות מהעוצמה והכוח שיש לה כבר היום. לכן כמו שינויים ועדכונים אחרים מומלץ ללמוד מהו גוגל פלוס וכיצד ניתן לנצל אותו לטובת התחום של קידום אתרים בעתיד.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו