SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

עד כמה תמונות וסרטונים משפיעים על קידום?

עולם שלם של קידום אתרים חווה תהפוכות ושינויים רבים בכל תקופה בה גוגל ומנועי חיפוש נוספים עושים שינויים ועדכונים לאלגוריתם של מנוע החיפוש. עדכון רציני שכזה יצא לאחרונה על ידי מנוע החיפוש של גוגל ונקרא "עדכון פנדה". עדכון זה נועד לשפר את האלגוריתם ולהביא לתוצאות החיפוש האופטימאליות ביותר. כאלה הקרובות כמה שיותר לתוצאות האמתיות והטבעיות של הרשת לרלוונטיות של כל אתר ואתר למילות החיפוש.

אחד מהפרמטרים המשפיעים על כל פרויקט קידום אתרים הינו מידת הזמן בה שוהה כל גולש בעמודי האתר. נתון זה, מצביע באופן חד משמעי על הרלוונטיות והענייניות של האתר על פי מילות המפתח והתגיות של אותו עמוד. מקדמי אתרים שוקדים רבות על מציאת פתרונות ורעיונות יצירתיים שישפיעו לחיוב של זמן השהייה של הגולש בכל עמוד ועמוד - נתון שכאמור ללא ספק יעזור להם בצורה ניכרת בתהליך קידום אתרים לכל אתר בכל נושא.

שימוש בתמונות וסרטונים גם הוא נועד לקדם אתרים ומהווה חלק בלתי נפרד מכל קמפיין קידום אתרים כיום. מקדמי אתרים מוסיפים סרטונים ותמונות לאתרים שלהם וזאת על מנת למשוך את הגולש להישאר זמן רב יותר באתר, להתבונן בתמונות ולצפות בסרטונים עמוסי מידע ואפקטים ויזואליים המושכים ומניעים את הלקוח טוב יותר לביצוע פעולה. סרטונים ותמונות מהוות קידום אתרים לצד קידום מכירות, בשיטה הטובה ביותר המוכיחה תוצאותיה, למשיכת הלקוח.


תגיות לכל תמונה

Alt tag הינו תג הכרחי לצרכי קידום אתרים והסבר מה בדיוק מצוי בתמונה. מנועי החיפוש עדיין אינם יודעים לקרוא תמונות ולדעת מהו תוכן התמונה ומהו המסר שלה. תגיות ה- alt tag המצורפות לכל תמונה, למעשה מפרטות לגולש ולמנוע החיפוש מה מתארת התמונה. בכך ניתן לקדם אתרים באמצעות תמונות אשר התיאור שלהם כולל מילות מפתח וביטויים שונים הקשורים לנושא האתר. מנוע החיפוש קורא את התגיות משייך אותן למילות המפתח ומשפר כל פרויקט קידום אתרים.


השאר את הגולש

כזכור, משיכת הגולש והגעה למצב בו הגולש מתעניין ומוקסם מן האתר והתוכן שלו הינו חלק חשוב מאוד בעולם של קידום אתרים. סרטונים הינם דרך פופולארית להשארת הגולש בעמוד לאורך זמן. זמן טעינת הסרטון, הצפייה בו וקראית שאר הטקסט בעמוד ידאגו להשאיר את הגולש זמן רב ככל הניתן. את אורך הזמן שעמוד אתר נשאר פתוח, ללא מעבר לעמודים או אתרים אחרים, מנוע החיפוש יודע "לקרוא" ולתרגם לכדי מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. מקדמי אתרים רבים שותלים קטעי וידאו בעלי מידע רב המוצג לגולש וזאת על מנת לעניין אותו להשאירו באתר.


לא הכל סרטונים ותמונות

תמונות וסרטונים אמנם מושכים את הלקוח ועוזרים לתהליך קידום אתרים אך לא תמיד. תמונות ללא תגיות alt tag נכונות בעלות תיאור נכון של התמונה, סרטונים לא ענייניים המצולמים בצורה לא מקצועית עלולים להבריח את הלקוח ולהביא להשפעה שלילית על אחוזי המכירה של האתר ובכך לנפילתו עם הזמן. לכן, יש לדאוג להציג תמונות מקצועיות בעלות תגיות נכונות, המכוונות את הגולש ואת מנוע החיפוש נכון יותר. לדאוג לסרטונים מקצועיים וענייניים המושכים את הלקוח ולוקחים אותו לחוויה מקסימה של וידאו תמונות וקול.

תהליך קידום אתרים זקוק לתמונות ווידאו הן עבור קידום האתר והם עבור גיוונו למשיכת הלקוח לאתר לביצוע פעולה. הגזמה או הוספת תמונות וסרטונים לא מקצועיים עלולה להביא לתופעה ההפוכה. יש לפעול בחוכמה וכך לקדם את האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ובפופולאיריות שלו בקרב הגולשים


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו