SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

תוכן איכותי בתחום קידום אתרים

בתחום הרחב של קידום אתרים ידוע לכל מקדם אתרים כי תוכן איכותי הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיהיו באתר, אם לא החשוב ביותר מביניהם. עם מידת היעילות של כתיבת תוכן איכותי, בא הקושי בכתיבה שלו. כתיבת תוכן איכותי, עשיר במידע ומנוסח היטב היא עבודה קשה, ויש לדעת כיצד לעשות זאת כראוי.

מדוע יש להשקיע בכתיבת תוכן איכותי, בתחום של קידום אתרים?

 

ש להשקיע בכתיבה של תוכן איכותי משום שתוכן איכותי יקדם רבות את האתר. מנועי החיפוש רואים בעין יפה אתר שיש בו תוכן איכותי, ולא סתם "אוסף של מילים". תוכן אינפורמטיבי, יעיל, שגורם לגולשים להישאר באתר ולהמשיך לגלוש בו, הוא תוכן שיקדם את האתר במנועי החיפוש.

אנשים העוסקים בתחום של קידום אתרים משתמשים רבות בתוכן איכותי על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש, משום שגוגל מקדם את האתר לא רק לפי העיצוב שלו, אלא גם לפי התוכן, חשיבותו, האורך שלו, מילות המפתח, והזמן שהגולש נשאר באתר. בעזרת אינפורמציה זו, גוגל מבינים שהאתר איכותי וממלא את מטרתם, לספק אינפורמציה בדרך היעילה ביותר עבור הגולש.

בנוסף לכך, אם יש תוכן איכותי באתר, כזה שמשאיר את הגולש בתוך האתר כדי לקרוא את התוכן עד הסוף, ואולי גם ללמוד ממנו משהו, הגולש המרוצה יפרסם את האתר לאנשים אחרים כדי שגם הם יקראו את התוכן המעניין באתר, ויש סיכויים שאותם אנשים יעשו זאת גם כן.
כך, קידום אתרים יהיה מטלה פשוטה יותר עבור בעל האתר, משום שיש גולשים אחרים שמקדמים את האתר שלו במקומו.

אם יהיה תוכן איכותי באתר, הגולשים יחזרו אליו שוב, ואף באופן יומיומי אם האתר מתעדכן בתדירות גבוהה, וכך הם יחשפו יותר למוצרים והשירותים המוצגים באתר.


קידום אתרים – כיצד לכתוב תוכן איכותי על מנת לקדם אתר במנועי החיפוש?

 

התוכן באתר צריך להיות ידידותי למשתמש, אך ידידותי גם למנועי החיפוש. קידום אתרים מתבסס על שיטות ודרכים "להתאים" את האתר להעדפות של מנועי החיפוש, על מנת שהם יציגו את האתר בתור אתר רלוונטי יותר למילות החיפוש שהוזנו.


מה הכוונה ב"ידידותי למשתמש"?

הכוונה היא שהתוכן יספק מידע יעיל ונכון על הנושא שהאתר עוסק בו, שיהיה מסודר כמו שצריך לפסקאות ונושאים, ושיהיה קריא. קידום אתרים יעיל הרבה יותר כאשר התוכן באתר מעניין את הגולש, והוא ירצה לפרסם אותו לחבריו, או לאנשים אקראיים באינטרנט. בדיוק כמו שרוב הגולשים באינטרנט נוטים לפרסם דברים מעניינים שהם אהבו במקומות שונים.
מעבר לנוחות ולאיכות של התוכן, התוכן צריך גם לייצג את המקצועיות של העסק, או החברה שבה האתר עוסק. ככל שהאתר והתוכן יהיו מקצועיים יותר, כך הגולשים יתרשמו יותר, ויתפתו לבצע עסקאות או רכישות מאותו עסק או חברה. תוכן לא מושקע ולא איכותי, משפיע על הגולש לחשוב פעמיים אם להתעסק עם אותה חברה או אותו עסק.


בתחום של קידום אתרים, התוכן צריך להיות ידידותי גם למנועי החיפוש

שימוש במילות מפתח טובות, שקשורות לנושא שהאתר עוסק בו ומתקשרות בצורה טובה לתוכן באתר, יקדמו את האתר משמעותית בתוצאות החיפוש.מנועי החיפוש בודקים אם מילות החיפוש שגולש מסויים הזין מופיע באתר מסויים, וכמה. אם אותם מילות חיפוש יופיעו באתר מספר מסויים של פעמים באופן המאורגן היטב, אז האתר ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כמו כן, כתיבת תוכן בתדירות גבוה, ועדכון האתר באופן קבוע יראה למנועי החיפוש שהאתר רלוונטי לנושא, ויציג אותו בדירוג גבוה יותר משום שהוא עדכני יותר מאתרים אחרים. קידום אתרים הוא תחום מסובך, ויש בו שיטות רבות לקדם אתר. אחת הדרכים הטובות ביותר היא תוכן איכותי, מושקע, מסודר היטב עם שימוש בדגשים על מנת שמנועי החיפוש יזהו את האתר כרלוונטי ויעיל, והגולשים יתעניינו בתוכן וירצו לפרסם אותו לאנשים אחרים.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו