SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

תוכן איכותי – כיצד הוא משפיע על קידום אתרים?

מקדמי אתרים במנועי החיפוש נעשה בשיטות רבות, מגוונות ויצירתיות במיוחד. מקדמי אתרים מחפשים כל פיסת מידע או רעיון אשר יעזרו להם להיות שונים וייחודיים על פני מתחריהם בשוק קידום אתרים בישראל ובעולם. המרדף הזה מביא את עולם קידום האתרים להתפתחות תמידית וה"כללים" שהיו נהוגים בעבר לא בטוח שיישארו בתוקף בחודשים הבאים, שכן "כללים" חדשים יחליפו אותם. מנועי החיפוש השונים משדרגים כל כמה חודשים את מנועי החיפוש שלהם, כך שיוכלו לסנן תוצאות חיפוש לא רלוונטיות או כאלו שמקודמות בשיטות פסולות. מרדף זה גם מכניס לעולם קידום אתרים שיטות חדשות ושינויים רבים כך שמקדמי האתרים מתאימים עצמם לשיטות הדירוג ל מנועי החיפוש.


תוכן איכותי ואמין

תוכן איכותי ואמין היה ויישאר לנצח כלי הדירוג מספר 1 של מנועי החיפוש. למעשה מנוע החיפוש יודע "לקרוא" את קוד האתר ,הכולל בין היתר גם את הטקסט, ומדרג אותו לצד פרמטרים רבים נוספים בתוצאות החיפוש על פי תוכן הטקסט. כתיבת תוכן איכותי ואמין היא אחת השיטות למשוך את מנוע החיפוש לדרג אתר כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפושים השונים.


שילוב מילות מפתח בטקסט

מנוע החיפוש יידע לשייך את הטקסט הכתוב למילות חיפוש מסוימות, באמצעות ביטויים החוזרים על עצמם בטקסט והתאמתם לחיפושי עבר שונים במנוע החיפוש. תוכן איכותי המותאם לקידום אתרים ידאג לכלול כמות מילות מפתח מספקת, על מנת להציג בפני מנועי החיפוש את נושא הטקסט והאתר. לעולם אל תשלב יותר מידיי מילות מפתח בטקסט שילוב מילות מפתח רבות בטקסט בזו אחר זו, יכול להוביל להפלת המאמר ותוכן האתר ולעיתים גם להרחקת האתר מתוצאות החיפוש. קידום אתרים חכם לא יעלה על 2%-3% מילות מפתח בתוך טקסט. כך למעשה הטקסט אינו קשה לכתיבה, צפיפות מילות המפתח מעולה לקידום אתרים, ובעל האתר נהנה גם מתוכן איכותי אותו קוראים הגולשים ומפעולת קידום אתרים הכרחית.


השארת הגולש באתר

טקסט לא איכותי ולא אמין יגרום לגולשים רבים להישאר מספר שניות בודדות באתר טרם יציאתם בחיפוש אחר תוצאה רלוונטית יותר לחיפושם. כתיבת תוכן איכותי ומרתק תשאיר את הגולש באתר זמן רב יותר, וזהו נתון המועבר למנועי החיפוש. התעניינות הגולשים והישארות באתר מסויים מביאה את מנוע החיפוש להבנה כי האתר רלוונטי ומעניין ביותר בנושא מילות המפתח שלו, ובכך מתקדם האתר למעלה יותר בתוצאות החיפוש השונות. זהו דירוג אליו נשאף בכל פעולת קידום אתרים.


הנעה לפעולה

 

טקסט איכותי ואמין לאתר אינו רק פעולת קידום אתרים במנועי החיפוש, אלה גם נועד להניע את הגולש לפעולה. אתרים רבים עוסקים במכירות או בקידום מכירות וירצו לגרום לכל גולש להפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח קבוע. באמצעות טקסט נכון ומושך נוכל למשוך ולעניין קהל לקוחות רב יותר לרכוש ולהתעניין דווקא במוצרים והשירותים שלנו.


המרוץ למשיכת לקוחות

טקסטים משעממים ומדעיים אינם מושכים לקוחות רבים לכן נמנע מכתיבת טקסט ארוך, מפורט מידיי וארוך המצריך דקות ארוכות של קריאה. טקסט קצר יחסית, ענייני, תמציתי ומעניין יגרום לגולש להישאר דווקא באתרך ולקרוא את המידע הכתוב בו, שכן הוא מעניין ומוסר את כל המידע הדרוש בפחות קריאה. טקסט ותוכן איכותי הם ללא ספק אחד הגורמים החזקים בכל משוואת קידום אתרים. מנועי החיפוש פיתחו שיטות לקריאת הטקסט ולבדיקת היענות הגולשים וזמני הקריאה כתוצאה ישירה לטקסט איכותי. על כן ניתן לראות כי שוק כותבי הטקסט בישראל בפרט ובעולם בכלל הולך וגובר, שכן הביקוש לטקסט איכותי, מעניין ומתאים לקידום אתרים הולך וגובר.


אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו