SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

ההבדל בין Google Adwords לבין קידום אורגני

מקדמי אתרים רבים עושים שימוש בקידום אתרים אורגני אל מול קידום אתרים ממומן. שתי השיטות מונות יתרונות רבים לצד חסרונות, אותם צריך וכדאי לקחת בחשבון בכל פרויקט כזה או אחר של קידום אתרים. ניתן לראות התפתחות בלתי פוסקת של שיטות לקידום אתרים אורגני לצד שירותים רבים העוזרים בקידום השיטה האורגנית, המאפשרים לבצע את המלאכה ביתר קלות.

קידום ממומן קידום ממומן הינה שיטה פופולארית בהחלט בעולם בכלל ובישראל בפרט, שכן היא מונה יתרונות רבים. עם זאת, אחד החסרונות הבולטים בשיטה זו, הינה העובדה כי הפרויקט נתמך בתקציב של הלקוח וברגע שיגמר הכסף, גם האתר ימחק כאילו ולא היה מעולם מקודם במנועי החיפוש.

אחת משיטות קידום האתרים הממומן הפופולארית ביותר, הינה שימוש בשירותי Google Adwords המעולים, המאפשרים לאתר להופיע בראש רשימת האתרים בחיפוש אחר מילות מפתח קבועות מראש. כך ניתן להשיג במה שאין שני לה, לאתר מסויים ולקבל פרסום עצום. רק להבנה, סדר הגודל מעל ל- 85 אחוז מהחיפושים ברשת האינטרנט, מתבצעים על ידי שימוש במנוע החיפוש של גוגל כך שניתן להשיג חשיפה בלתי רגילה לאתר באופן מידי.

קידום אתרים אורגני הינו שיטה נוספת ויעילה ביותר לקידום אתרים. לאור האתרים הרבים ברשת והתחרות העצומה ביניהם על פרסום ותהילה, משקיעים מנועי החיפוש הגדולים, ובראשותם גוגל, מאמצים כבירים לסינון אתרים לא רלוונטיים ודירוג נכון וריאליסטי יותר של האתרים בכל חיפוש וחיפוש. כך למעשה הופכת שיטת קידום האתרים האורגנית למאתגרת יותר, וניתן לראות שכמות מקסמי האתרים הולכת ופוחתת, כשרק החזקים והטובים ביותר מצליחים בשוק.

זמן קצוב קידום ממומן מאפשר לקבוע את מידת החשיפה והגבלת ההוצאות של האתר, תוך שליטה מתמדת על כמות ההוצאות ביחס ישיר לכמות החשיפות. למעשה בשירותי הכלי Google Adwords, יתקבל מחיר התשלום בעבור כל כניסה לאתר דרך מנוע החיפוש. ניתן לבחור כמה תקציב להשקיע בכל יום ובאם נכנסו כמות גדולה של אנשים והתקציב מגיע לרף המצויין, האתר יוסר מן הרשימה למשך אותו יום, עד ליום שלמחרת בו יופיע מחדש כשלרשותו תקציב חדש כפי שקבעת. כך ניתן לחלק את התקציב בצורה חכמה ויעילה יותר.

מנגד, קידום אתרים אורגני אינו עולה כסף ומאפשר לאתר להיות כל הזמן פתוח וחשוף לחיפושים השונים במנועי החיפוש. כשהחשיפה היא גדולה כך גם כמות הגולשים, ושאין עוררין על מידת ההצלחה של שיטה זו.

עם זאת, לכל שיטה ישנם חסרונות. קידום אתרים אורגני הינו יקר יחסית ומחייב אותך להשתמש במקדם אתרים מקצועי, כשלרוב הוא גם יקר יחסית. האתר לא יופיע בן רגע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ויידרשו שבועות וחודשי עבודה רבים בכדי להביא אותו למידת החשיפה הרצויה.

מנגד שירותי Google Adwords יציבו את אתרך בראש רשימת תוצאות החיפוש ברגע בו תתחיל להשתמש בשירות. כלומר, באופן מידי יקבל אתרך חשיפה מקסימלית כשהוא ניצב בראש תוצאות החיפוש.

קידום אתרים אורגני גם בעצמך קידום אתרים אורגני הוא בהחלט יכולת וידע שניתן לרכוש עם הזמן. ניתן לראות בעלי עסקים ואתרים רבים מתחילים ללמוד את השיטות השונות לקידום האתר שלהם בצורה אורגנית, וזאת על מנת לחסוך בעלויות ולהצליח לנצל את הבמה בצורה מקסימלית שאינה תלויה בתקציב.

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן הינן שיטות בטוחות להצלחת האתר שלך להגיע לחשיפה מקסימלית. כיום בעלי אתרים רבים מבינים יותר ויותר שללא קידום אתרים אין עתיד או תכלית וכי השקעה פיננסית קטנה יחסית, יכולה להשתלם בהחלט בעתיד הלא רחוק בכלל.

אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו