SEO CLASSIC קידום אתרים מקצועי ושיווק ברשתות חברתיות
אופטימיזציית אתר1 קידום אתרים ממומן PPC2 SEO קידום אורגני3 קידום ברשתות החברתיות4 ליווי בהקמת אתר חדש5
image carousel by WOWSlider.com v7.2

קידום אתרים ושלא יעבדו עליכם

בדרך כלל הצעת מחיר שתקבלו לקידום האתר שלכם תכלול התחייבות לשנה, התגובה הראשונה שלכם תהיה "אין אפשרות לפחות ?"
אז נרחיב קצת בנושא למה לא ראשית המטרה הראשונה של מקדם האתרים היא להביא אתכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
לא משנה כמה שעות וכמה קשה יעבוד מקדם האתרים שלכם הוא וגם אתם צריכים להמתין לרובוטים של מנועי החיפוש שיסרקו את האתר "ויפנימו" את השינויים שבוצעו באתר.
צריך להמתין עם הרבה סבלנות וסובלנות לסריקת האתרים איתם ביצעתם החלפת קישורים כזאת או אחרת "ויפנימו" גם פה את כמות ואיכות הקישורים לאתר.
צריך לקחת גם בחשבון שלבנות מערך קישורים לוקח זמן. במיוחד מערך קישורים טוב ואיכותי שנשאר זמן רב, רוב הפרמטרים שיזכרנו כאן הם לא תחת השליטה של המקדם אלא נמצאים בשליטה המלאה של מנועי החיפוש והרובוטים שלהם.
קחו מצב מצחיק שמח (תלוי מאיזה כיוון מסתכלים) שקרה לי מהצד המצחיק.
מקדם האתרים שלכם הסכים לקבל התחייבות רק לחצי שנה. חצי השנה הראשונה בקידום היא הקשה ביותר ושם יש את רוב שעות העבודה, לאחר חצי שנה התוצאות הם לא משהו יש התקדמות אבל לא מה שציפיתם וזה קורה הרבה בתחומים תחרותיים.
אתם לא מחדשים את החוזה לחצי שנה הבאה ועוברים למקדם אתרים אחר כי ההוא לא מי יודע מה, ותראו איזה פלא אחרי חודשים שלושה עם המקדם החדש נכנסנו כבר לעשירייה הראשונה, איזה מקדם מדהים יש לנו !! ממש לא, מקדם האתרים השני פשוט קוצר את הפירות של העבודה של המקדם הראשון.
לי זה קרה, קיבלתי אתר לטיפול אחרי שעבר קידום חצי שנה. האמת שעשו שם עבודה לא רעה בכלל, אני הייתי צריך לתת עוד "פוש" קטן ונכנסנו לעשירייה.
המסקנה הפחות מצחיקה היא שלאנשים שלא מבינים בקידום, המקדם הראשון הוא מקדם לא טוב ולא מקצועי שלא עשה את העבודה כמו שצריך וזה לא תמיד נכון (אני רוצה להאמין שברוב המקרים) .
ולכן רוב המקדמים לא יקבלו קידום אתר לחצי שנה ובצדק רב !!
תוצאות אמיתיות ניתן לראות בין שמונה חודשים לשנה.



אז איך יודעים שהמקדם באמת עובד על האתר שלי ?


בכל תהליך הקידום יש אפשרות לראות ולבחון את העבודה וזה לא ממש מסובך צריך רק לדעת מה לדרוש לראות .
בתחילת העבודה יש לבקש דוח שנקרא "דוח קבלת אתר"
- מקדם אתרים טוב ומקצועי יגיש לכם דוח כזה שבועיים לאחר תחילת העבודה וגם יבקש מימכם לחתום אליו. - הדוח כולל פרטים כמו :
- PR של האתר
- כמות הקישורים לאתר
- כמות דפים מאונדקסים באתר וכמה יש באמת
- מיקומים של מילות המפתח
- כמות הכניסות הממוצעת לאתר חודשי יומי תלוי באתר

אלה דברים שאתם צריכים לדעת על האתר שלכם, ובמידה ולא תבקשו לראות ולקבל הסבר לפני שאתם חותמים.
אלה דברים שפשוט להסביר ולהראות. את הדוח הזה אתם יכולים להשוות עם הדוחות שאתם מקבלים אחת לחודש.
במידה ואתם לא מקבלים דוח כזה אחת לחודש תדרשו אותו.
גם הדוח החודשי הוא דוח "יבש" של נתונים שקל מאוד לבדוק אותם.
- האם כמות המבקרים אצלי באתר עלה?
- האם יש שיפור במיקומים של מילות המפתח שלי? גם אם מדובר בעליה ממקום 60 למקום 50
- האם יש קישורים חדשים שנכנסים לאתר שלי? את הנתון הזה ניתן לראות ב GOOGLE WEBMASTER TOOLS וצריכה להיות לכם גישה אליו ב

צורה הזאת יש לכם את היכולת לבדוק שמקדם אתרים שלכם עובד באמת ולא עובד עליכם!!



אהבתם את המאמר ? עזר לכם ? תפרגנו לנו